close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

חברת פוליש- פוליש קריסטל- מה זה?

מערכת שורשיא טבת, תשעו23/12/2015

כשמדברים על פוליש, אנחנו שומעים את המילים "פוליש קריסטל". אז מה זה פוליש קריסטל?

תגיות:
פוליש קריסטל
צילום: יח"צ החברה
כשמדברים על פוליש, אנחנו שומעים את המילים "פוליש קריסטל". אז מה זה פוליש קריסטל? מה זה תורם לנו בבית? דמיינו רצפה שמבריקה כמו קריסטלים? זה הרעיון מאחורי השם. זה לא סתם כינוי לפוליש, זה תוצאה
פוליש קריסטל
צילום: יח"צ החברה
של תהליך פוליש מיוחד.

מה התוצאה של פוליש קריסטל?
התוצאה של פוליש קריסטל, בתנאי שהיא מתבצעת על ידי חברת פוליש מקצועיתהיא כשרצפה חיוורת, משופשפת ולפעמים עם כתמים שאינם יורדים בניקיון רגיל הרצפה מקבלת חידוש והברקה. המרצפות מקבלות חיים חדשים, ממש כאילו החלפנו אותם במרצפות חדשות.

ומה היתרון?
היתרון של תהליך פוליש קריסטל הוא שימור המרצפות לאורך שנים ברמת הברק הגבוהה ביותר שיכולה להיות, הכתמים נעלמים, הרצפה מקבלת אופי אחיד וחלק. לא תאמינו כמה שינוי לטובה בבית ניתן לעשות עם חידוש הרצפה בפוליש קריסטל. יתרון נוסף וחשוב מאוד, פוליש קריסטל, מונע החלקה בניגוד לחומרי פוליש הנמכרים בחנויות.

איך עושים פוליש קריסטל?
פוליש קריסטל מתבצע בדרך כלל בשלושה שלבים:
השלב הראשון הוא שלב הניקיון שבו מלטשים את המרצפות והן עוברות ניקוי יסודי, כל מרצפת מקבלת יחס מיוחד וקפדני.
השלב השני – הוא שלב החדרת חומרי הפוליש המתבצעת בארבעה שלבים ובארבע שכבות.
שלב שלישי – לאחר החדרת החומר הקריסטלי למרצפות, מורחים חומר מיוחד – סילר, הסילר הוא חומר איטום ומצפה את המרצפות ושומר על הברק, השכבה שומרת על המרצפות מרטיבות, מכתמים ומשריטות ושחיקה.
לאחר ביצוע פוליש קריסטל לרצפה, יש צורך לשמור על הרצפה יבשה שלושה ימים לפחות ולא להרטיב אותה במים. כדי לשמור על הפוליש קריסטל במרצפות שלכם לאורך זמן, יש צורך להיזהר מחומרי ניקוי למרצפות אשר אינם מתאימים למרצפות אחרי פוליש קריסטלי. מומלץ לנקות במים בלבד.

החומרים והכלים שבהם משתמשים לביצוע פוליש קריסטל, מבטיחים איכות גבוהה של המרצפות ועמידות נגד שריטות כמו גרירת כסאות בפינת האוכל. מונעים ספיגת נוזלים לרצפה ובכך לא מצטברים כתמים ברצפה. פוליש קריסטל איכותי מתאים לרוב סוגי המרצפות בבית ולרוב סוגי האבן והשיש, פוליש קריסטל מתאים לכל אזורי הבית, לעסקים, משרדים, חדרי מדרגות ומבנים ציבוריים.

אתם תגלו כמה קל לשמור על ריצפה שעברה תהליך של פוליש קריסטל לאחר שחברת פוליש מנוסה ומקצועית, תדריך אתכם איך בדיוק לנקות אותה. פוליש קריסטל, המטרה שלו היא לעשות לכם חיים קלים, אין צורך לשבור את הגב כדי לנקות את הרצפה.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה